Архив за день: 15.11.2016

Մաթեմատիկա 15.11.2016 տնային

1) Ի՞նչ են նշանակում հետևյալ գրառումները.

A (–7), B (+8), C (–4), D (+21), E (–50), F (–100)։։

Այստեղ գրված են կորդինատներ

2) Ի՞նչ կոորդինատ կունենա այն կետը, որն ունի՝

ա) կորդինատների սկզբից երեք միավոր հեռավորություն դրա-

կան ուղղությամբ,

Օրինակ՝ А(3)

բ) կոորդինատների սկզբից հինգ միավոր հեռավորություն բա-

ցա սական ուղղությամբ։

Օրինակ` (-5)

3) Կոորդինատային ուղղի վրա նշված են կետեր.

4) A կետի կոորդինատը –4 է։ Նրա ո՞ր կողմում է գտնվում և նրանից

քանի՞ միավոր հեռավորություն ունի B կետը, եթե վերջինիս

կոորդինատն է՝

ա) –9,

Գտնվում է նրանից բացասական կողմում,5 կետ հեռավորության վրա։

բ) –1,

Գտնվում է նրանից դրական կողմում,3 կետ հեռավորության վրա։

գ) +3,

Գտնվում է նրանից դրական կողմում,7 կետ հեռավորության վրա։

դ) +10։

Գտնվում է նրանից դրական կողմում,14 կետ հեռավորության վրա։

Իմ իմացած Մխիթար Սեբաստացին

Ես Մխիթար Սեբաստացուն անձամբ չեմ ճանաչում։Հիշենք,որ հիմա 21-րդ դարն է, և մենք նրան կարող ենք ճանաչել համացանցով։Ես նրա մասին առաջին անգամ լսեցի 4-րդ դասարանում,երբ սկսեցինք անցնել հայրենագիտություն։Ես լրացուցիչ տեղեկություններ նրա մասին կարող եմ իմանալ Սեբաստացու օրերից։ Ես սովորում եմ <<Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում>>, և այս դպրոցը ունի իր տոնը՝ Սեբաստացու օրեր։Այդ շաբաթվա ընթացքում մենք անցնում ենք Սեբաստացու մասին,դնում ենք թթու և պատրաստում ենք հարիսա։Ես հպարտ եմ,որ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացու դպրոցում։Իմ կարծիքով Սեբաստացին եղել է լավ դասատու և ես հույս ունեմ,որ նրա աշակերտներից մեկի ծոռան ծոռը հիմա ողջ է և գիտի Սեբաստացու գաղտնիքները։